משלוחים
אנו עובדים עם חברת שליחים ותיקה ומהימנה והמשלוח מגיע אליכם עד הבית.
איסוף עצמי - ניתן לאסוף את ההזמנה מהחנות שלנו ללא כל עלות-
פרדס חנה, סמטת ערער 4
צמוד למסעדת דניאל
יש לכם שאלה על עלויות ותנאי המשלוח התקשרו: 048804102
החזרות והחלפות
אנחנו שמחים להציע אפשרות החלפה והחזרת מוצרים עד 21 יום ממועד הקנייה.
החלפה
במידת הצורך, נשמח לסייע ולהחליף מידה או צבע של מוצר ללא עלות. אם ההחלפה כרוכה במשלוח אלינו ובחזרה אל הלקוח, יחולו עלויות המשלוח על הקונה. על המוצרים להיות חדשים ובאריזתם המקורית.
אנו מציעים שירות משלוח ייחודי- משלוח בומרנג על מנת לחסוך עליויות משלוחים הלוך וחזור.
החזרה וביטול עסקאות
אנו מאפשרים החזרת מוצרים וביטול עסקה (כולל החזר כספי) עד 14 יום ממועד קבלת המוצר.
אנו מגבים אתכם בצורה מלאה ולכן ביטול עסקה שכזה אינו כרוך בקנס או דמי ביטול, למעט דמי משלוח (ראו למטה).
עם זאת, ישנם מספר (מועט) של כללי מסגרת:
- במידה ואינכם מעוניינים במוצר יש להודיע לנו על כך עד 7 ימים מיום קבלת המוצר. על המוצר להיות חדש לחלוטין, ללא שימוש ובאריזתו המקורית כשהאריזה במצב תקין.
- על הקונה להציג את החשבונית עבור הקניה. במידת הצורך נשמח לאתר את העסקה במערכת המחשב שלנו על מנת לסייע, אולם במקרה של ספק האחריות להוכחת תנאי העסקה על הקונה.
- דמי משלוח: כל שליחות שאנו עושים עולה לנו 35 ש"ח. במקרים רבים אנו לא גובים דמי משלוח אולם אין זה אומר שאין לשליחות עלות. במקרה של ביטול עיסקה או החזרת מוצר תקוזז עלות זו מההחזר שיבוצע ללקוח. ברצוננו להדגיש כי לא מדובר בדמי ביטול או קנס אלא בסכום עלות המשלוח ששולם בפועל לחברת השליחים. במקרה של קנייה בסניפים או איסוף עצמי לא יקוזז כל סכום מההחזר, בכפוף לתנאים האחרים.
- במקרה של מוצרי טיפוס גלישה וחילוץ- אנו מאפשרים החלפה והחזרה של מוצרים אלו תוך 7 ימים , אולם, בהיות מוצרים אלו מוצרים בהם תלויים חייהם ובטחונם של מטפסים וגולשים, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב לקבל מוצרים מקטגוריות אלו לאחר שיצאו מחזקתנו.
- אין אפשרות החזרה או החלפה של מוצרים שהוזמנו במיוחד לפי הזמנה מוקדמת של הלקוח או מוצרים ממכירות חיסול, סוף עונה ומוצרים שנמכרו בהנחה שגבוהה מ-30%.
תשלומים
מערכת התשלומים באתר עומדת בתקנים המחמירים ביותר ומאובטחת בתקן PCI, על פי הסטנדרטים והדרישות של חברות האשראי.
אנו מכבדים את כרטיסי האשראי הבאים- ישראכרט, מסטרקרד, ויזה, אמריקן אקספרס ודיינרס.
למי שחפץ בכך, ניתן לבצע תשלום בהעברה בנקאית (בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו).
אנו מאפשרים חלוקה של עד 10 תשלומים ללא ריבית.
מעל סכום של 200 ש"ח- 2 תשלומים
מעל 300 ש"ח 3 תשלומים
400-1000 - 4 תשלומים
מעל 1000 ש"ח- עד 10 תשלומים
אחריות ושירות
נושא האחריות חשוב לנו ביותר. במקרים רבים המידע שניתן בנושא זה הוא חלקי ועשוי ליצור אי הבנות רבות.
המוצרים שאנו מוכרים מגובים באחריות שמשמעותה שאין בהם פגמים בייצור או בחומר.
ככלל, האחריות ניתנת על ידי היבואן והטיפול מבוצע על ידו ובאחריותו. מהות ודרך הטיפול משתנה על פי היבואן והמוצר.
כאמור, אחריות ניתנת תמיד על פגמים ביצור או בחומר- אין אחריות על בלאי שימוש בלתי סביר או על שבר (דרך אגב זה תמיד כך, גם היכן שנאמר "אחריות לכל החיים").
על מנת לקבל טיפול יש להעביר אלינו את המוצר לאחד מהסניפים שלנו, ואנו נעביר את המוצר ליבואן להמשך טיפול.
שירות הלקוחות מטפל בכל ההיבטים של פתרון בעיות בהם נתקלים לקוחותינו, בתוך ומחוץ לגבולות האחריות.
אנו עמלים למצוא פתרונות גם במקרים בהם "אין מה לעשות"...
במידת הצורך יש ליצור עמנו קשר
תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!
שלכם,
צוות טיולים (ג'ט לג) פרדס חנה :)